Wednesday, December 26, 2007

Point Blanc 王中权 - KL Lheng Chai 吉隆坡靓仔

Album: Straight To The Point

Yeah, Oh
Where My Chinks At
Point Blanc,Voyeur Records
Yo, Bringing Chinese Hip Hop To The Next Level
Come On, Aha
For My Chinks Side There

Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah

* 我系吉隆坡靓仔 揾到钱都唔够使
点解变到咁口即世界
我晚晚出来蒲日 夜出来做
过得到的好生活 就好算数
我系吉隆坡靓仔 揾到钱都唔够使
点解变到咁口即世界
我晚晚出来蒲日 夜出来做
过得到的好生活 就好算数

拜六晚落到D 同班靓夹开三支
我地 KL 仔 至少都要开JD
隔离台 见到一条成身LV
真货茨厂街货 都冇人会知

我 落到 Dance Floor 谂住沟下女
点知门口果度杀出成大班老衰
男左女右全部同我企埋一边唔好推
响 KL 蒲 俾人扫场 认真当衰
把鬼火 同班老友一个二个三个四个
拍下萝柚齐齐走去 Mamak 蒲
睇到个个揸住 EVO 好似唔使做
好似晤使做 晤使做

Repeat *

打开对眼 又够钟返工
做奴隶 做牛做马 做驴子
点解 返工都要塞几粒钟
你冲我冲 条路点会通

返到公司 好鬼多丧尸系果度打紧字
做紧工定系蒲紧 IRC
饮茶快D 如果黑仔撞鬼到上司
就真系豉椒炒鱿 认真唔好意思

返工等返屋企 月头等月尾
究竟我果份粮出左未
Air Force 靓到飞 荷包瘦到飞
努力搵钱搏到飞 我系 KL 仔挨得唔放弃

Repeat *

过瘾 好玩 讲到玩我地玩到好 High
敢去闯 敢死 我地梗会掌控一切
羡慕 妒忌 有人当我地不可一世
无人能及 只因 我系吉隆坡靓仔

吉隆坡生活日夜忙碌奔波
前前后后左左右右节目使费应酬真细系好喇多
我系 Bo Po Mo Fo 你系乜哥乜哥
客气老土说话我就唔会多
阿边个边个行到埋身都唔知边个系新边个系箖边个系真
天花龙凤讲到自己几得几得又成晚吹水搭爹你就系咁 Ngup
先生教诲说话要记得记得
行匀星光大道大班潮爆靓仔靓妹盲目朝拜名牌就系我地吉隆坡

Repeat *

威尔唱片, Point Blanc, Steven Lau, Vick, Goldfish...
我系吉隆玻靓仔...
What?!

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms