Tuesday, February 5, 2008

Point Blanc 王中权 - Chan Cheng 亲情

Album: Straight To The Point



问你世界上最亲系乜野人 遇到问题困难唔识解决又念起乜野人
同学同事朋友情人你会点样拣 左念右念 有无念到屋企人
系咪觉得阿爸阿妈好鬼烦 条路想点样行 渠都唔俾你拣
又话惊你撞板 又话惊你俾人搵苯 惊你跌亲又唔识爬番起身
我系人一个唔系你既扯线公仔 点解我既一举一动你都想去控制
做事唔跟你铺排就叫做衰仔
我有我既理想见解你地一D都唔了解
成日同我讲人地个仔有几乖几乖
睇到你地我 简直唔想番来番来 同你唔会倾计 净系有交嗌 好鬼无谓

* 无限的关爱 伴我成长
当希望变黑暗 给我阳光
有你在身旁 就是天堂
温暖的亲情 此生不忘

一时晦气 搞到自己 不分是非
出便行错路 踩错步 争D搞到自己永无翻身之地
唯有屋企人对我从未嫌弃 支持我 不离不弃
平心静气 念番起 阿爸阿妈以前供书教学点止成担心机
照顾我地无微不至一D 都唔求其
专制其实唔系蛮不讲理 只是唔想我地人生咁快俾人将军无棋
无作为 变Pat泥 一世可悲
时间唔等人 过左唔会返番来
睇到时间响父母身上留低既印记 问下自己良心有无好好对渠地
过时过节放假得闲就返屋企 唔好朝九晚十一搏到乜都唔理
讲到尾父母贡献伟大最了不起

Repeat *

经过多少的春去秋来 当黑发已转白
岁月的轨迹 你我总一起
苦涩甜酸不在意 呵护爱我胜自己
有你陪伴从不孤独 从未叫我吃苦最幸福
这世界亲情珍贵无比 我只想告诉你 我永远爱你

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms