Monday, March 31, 2008

Nicholas Teo 张栋梁 - Your Heart My Heart

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: From Now On 新歌+精选

Pinyin Version: Zhang Dong Liang - Your Heart My Heart

你会不会也想我
我苦苦在思索
找不到一丝一毫线索
我记忆迸出花火
开成了你的轮廓
照亮我一分一秒寂寞

只怕人海太辽阔
转眼就错过
有些话不能再拖
趁现在要对你说

Your Heart My Heart
闪烁 幸福会绕着你 围绕我
银河里我们不寂寞
Your Heart And My Heart
你爱我 就不要再退缩 (你爱我 就不要再闪躲)
My Heart 我的世界让你掌握 (Your Heart 伸出手我就会紧握)

Repeat All

Your Heart My Heart
别迷惑 爱情在清楚不过
我只等 这一天你会说 说爱我

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms