Monday, March 31, 2008

Nicholas Teo 张栋梁 - 新歌试唱

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: From Now On 新歌+精选



Pinyin Version: Zhang Dong Liang - Xin Ge Shi Chang

你说的每句话
我都能耳熟能详
象佛乐一样琅琅上口歌唱
对你每次期盼
唱片才听到一半
你迫不及待等待你的下一张

* 爱就象是排行榜
你是新歌屡次夺冠
爱就算没有宣传
我会天天全面播放

** 爱的很疯狂
爱就像新歌非同凡响
爱的很风光
乐评歌迷都会很欣赏
爱的很壮观
爱就像新歌万人大合唱
爱的很勇敢
让我新歌试唱到天亮

唱着这首歌
分享我们的心得
才短短几分钟就依依不舍
歌词那样独特
每个人也感动了
从派舞练唱依然那么炽热

Repeat *,**

爱得很浪漫
象 MV 拍的颇有质感
爱的很勇敢
让我新歌试唱到天亮

爱 疯狂 非同凡响
爱就算没有宣传
我会天天全面播放

Repeat **

啦 啦 啦...

Repeat **

啦 啦 啦...

爱得很浪漫
象 MV 拍的颇有质感
爱的很勇敢
让我新歌试唱到天亮

3 comments:

Anonymous,  April 27, 2008 at 11:10 PM  

Can i request for the lyrics in pinyin?? Thanks alot

ViC April 29, 2008 at 10:25 AM  

For those who want lyrics in Pinyin,
you can just convert through the tool below:-
Online Chinese Character to Pinyin Converter

ViC September 28, 2009 at 12:26 PM  

Anyway, it has been translated.
Join our forum at http://mcafans.com/forum/
Thanks.

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms