Saturday, May 17, 2008

Candy Cheah 谢婉婷 - 忘了

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Candy 谢婉婷



时间走了 爱慢慢淡了
桌上的茶隔了夜就酸了
留下的苦涩 就这样摆着

* 你送的花也干了
寂寞的风吹着 泪已干了
我想你的夜 没那么长了

** 日子灰了 我忘记了颜色
回家的路上 还习惯和你影子拉扯 (我和自己的影子拉扯)
寂寞的时候 不想再听那首歌
我们的歌 我开始忘了

*** 忘记你了 (把你忘了) 是那么的难得
你不必再对我施舍
我不必再要你什么
没有你了 开始陪我的叫着忐忑
开始陪你是新的她了
我不想再知道 你快不快乐
(你也不必知道 我快不快乐)

Repeat *,**,***

Repeat ***

4 comments:

MiyakeLy May 30, 2008 at 9:25 PM  

eloz.can u send me this song? do u have de clear mp3 of it?
pls reply to miyakely@gmail.com ya

ViC June 1, 2008 at 7:41 PM  

Sorry, [Malaysian Chinese Albums]™ does not provide downloads.
Please kindly support the originals.
Thank you.

Anonymous,  August 3, 2008 at 2:47 AM  

very nice song,i am lovin it =)

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms