Monday, May 19, 2008

Will Ng 黄威尔 - 友谊万岁

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Will Be Good

一开始 从未开始
只可以 相违相依
有福同享 有难同当
安全的距离

头可破 血可流
可是你怎么追求
足膝长谈 把酒当歌
暧昧的探戈

* 爱情有结束时候
能让你伤心泪流
我和你不会分手
是情人 是朋友 谁左右
爱情有结束时候
让我陪你到最后
友谊万岁 只好安慰自己
我很高兴 可以认识你

我和你 男和女
多么微妙的关系
演一出戏 唱一首歌
暧昧的探戈

Repeat *,*

友谊万岁 我欺骗我自己
想要更多 不敢告诉你

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms