Sunday, May 4, 2008

Jac Wu 伍家辉 - 虽然我愿意

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 虽然我愿意



Pinyin Version: Wu Jia Hui - Sui Ran Wo Yuan Yi

请让我靠近你轻轻对你说
别让我每个夜为你受折磨
是多么不容易才默默放手

为了我就当作这次为了我
别让我因为你被回忆折磨
而空气凝结了我们的脸孔
我别无选择

* 就算我们之间有什么问题
依然想念着你
虽然被放弃
虽然我愿意
就算我们之间有什么难题
黑夜我还想着你
心碎人孤寂
虽然我愿意
(心还想着你)

再让我靠近你轻轻对你说
当我说我要你从此好好过
是真的否则我怎么肯放手

为了我就当作这次为了我
赐给我你现在幸福的笑容
别让恨冻结了我们的脸孔
请你做选择

Repeat *

心碎人孤寂
虽然我愿意

Repeat *

2 comments:

Anonymous,  May 14, 2008 at 4:05 PM  

这是一首很好听的歌曲。刚开始我还以为是那个女生唱的,后来才发现原来原唱者是个大男生!他把整首歌曲的感觉表达出来,一首寂寞之歌。

LiliaN June 9, 2008 at 6:44 PM  

I prefer Mei Sim's(2nd place female from PSS1) version.I feel more touched by her voice. But this is equally good only that it's a little high pitch for a guys voice....sounds kinda eerie.

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms