Friday, June 6, 2008

Danny One 温力铭 - Just The Two Of Us

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: All In One 新歌+精选

* 爱可以很简单还有很容易变得复杂
If You Can Feel Me Tell Me Why Why Should I Care
(Repeat)

不要看见不要看到你的世界 对不起我懂的中文有点肤浅
有人说爱会让人变得痛 变得疯和变得空变的时候有点空洞
Now I'm Dead ‘Coz He Falling Into You
让你进入我的梦让我自己着了魔
我的错真的很想哭真的有点辛苦 因为要付出总是还说不

什么叫做友情 我不懂这游戏 我不想拥有美女
我只是只想要你抱 你送你玫瑰花
不怕如果你真的把我骂

I Just Wanna Let You Know 爱我没错
我们其实有结果 请你不要想太多
What You Want What You Want Danny One

Repeat *

心有点复杂是不是要放弃 Excuse Me 我不是在问你 Danny
不知道为何不要 不知道你为何不要我爱对你更好
时间刚好你就说好 你就把我和你爱情故事重新编好

我不想要悲剧故事要我哭泣
然后没有空气是不是要我重新认识你
Just The Two Of Us

Repeat *

心好像在痛泪流的冲动 你假装不懂再把爱作弄
好想要美梦搞到你感动 一起来疯狂
Build The World Just The Two Of Us

Repeat *,*

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms