Friday, July 18, 2008

Rynn Lim 林宇中 - 维他命C我加你

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 干物世界 Homely Life

* 维他命C我加你
爱到发泡
悲伤逃跑
元气好好
我牵你的手
未来免疫著苦恼
爱不要发烧 不感冒 不吃药
维他命C我加你
爱到溶掉
甜度刚好
双倍情调
你要我幸福
我要你快乐到老
爱很健康 不发烧 不感冒 不吃药

笑容加拥抱
柠檬加水冲调
大大烦恼
变成小小的泡泡
一瞬间忘掉

** 眼泪加口角
也有薄荷味道
快快合好
气一下下就消掉
复原只要半秒

Repeat *,**

Repeat *,*

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms