Thursday, August 28, 2008

Kin 刘伟建 - 一分钟

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Wanna Be Kin 刘伟建

Pinyin Version: Liu Wei Jian - Yi Fen Zhong

你活在记忆中
在有他的回忆
他曾牵着你的手
怕你迷失人来人往中

* 你关不住悲伤
你解不开枷锁
从他温柔的双手
失去温度的那刻开始

** 我说亲爱的
请贴近我的胸口
让我保护你
让我走进你的心里
只要一分钟
你忘了呼吸的那一分钟
我会抓住那一刻
一分钟的奇迹

Repeat *,**

你靠着我的肩
睡得像孩子
我是折翼的天使
只想永远的守护着你

但我不想当天使
只想永远的陪伴着你

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms