Wednesday, November 19, 2008

Abin 方炯镔 - 风

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 好人?! Abin

Pinyin Version: Fang Jiong Bin - Feng

呼出一口烟
能让我看见
哪风流动的方向
我知道我不住残缺还是会恋留
总显得那么无住

* 你像风哪样的自由
吹佛过我的世界
转眼就消失在我的领空
我的心却被吹走
遗落在不知明的地方
随风移动
你像风哪样的自由
吹乱了我的世界
转眼就消失在我的领空
我的心却像风筝
每一冷风
只能无住的滑落

抽进一口烟
那忧愁的感觉
挥挥消失不见
每想你一遍
哪灿烂的瞬间
就会让我的心在痛一遍

Repeat *,*

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms