Monday, December 15, 2008

Candy Cheah 谢婉婷 - 我会快乐

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Candy 谢婉婷

Pinyin Version: Xie Wan Ting - Wo Hui Kuai Le

一首歌 听见了过去的欢乐
窗开着 难过都被风吹走了
爱过了 有多深刻 都记得

你给的 眼泪微笑我都收着
多难得 我们都坦然面对了
那一刻 心很痛的 但值得

* 我会快乐 因为懂得
感情退色 谁都控制不了的
我会快乐 把爱藏着
到下一个 我会遇到适合的
(我一定更懂爱了)

Repeat All

Repeat *

我想 我明白的
幸福不能假设 伤背着
也留不住什么
把失去当获得
爱情让自己上了一课

Repeat *,*

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms