Wednesday, December 17, 2008

Fish Leong 梁静茹 - PK

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 静茹&情歌 别再为他流泪 Fall In Love & Songs

Pinyin Version: Liang Jing Ru - PK

你有坚持的事情
我也有我的个性
这次不让你 (这次不让你)
Call 我兄弟表哥去

跟两个人有关系
你却一个人决定
情绪谷底 (情绪谷底)
约好见你喝香槟

最恨别人对我不相信
好想念的经历是一起做决定
是态度是囚禁 有沟通探索心事里
爱有千百万种定义

* 三天不联络 和解要被动
我不听对错 假装没人难过
想着爱你当初PK 抢当麦克风
三天泪狂流 感觉你来受
已摔的心疼 不能开始低头
心似拉扯中PK寂寞

Repeat All

Repeat *,*

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms