Wednesday, January 28, 2009

Fish Leong 梁静茹 - 找个人

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 静茹&情歌 别再为他流泪 Fall In Love & Songs

Pinyin Version: Liang Jing Ru - Zhao Ge Ren

找个人来爱我 我害怕孤独
这样枯坐到睡去
我感到很冷 感觉很累

* 找个人来爱我 让我永远坚强
我站在这里 停止奔跑 没有感觉

** 走在匆忙 的城市 努力奋斗 的日子
感觉自己 并不属于这里
只属于你 属于彼此

Repeat *,**

我要彻底 的感受 你是真的在这里
得到一切 如果失去你
我感觉到 只有脆弱

找个人来爱我...

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms