Monday, March 9, 2009

Chervie Ho 何亿文 - 浪花一朵朵

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: My Love Story

Loving You
It’s Easy Cause You’re Beautiful
Loving You
It’s All I Want To Do

Loving You
It’s Easy Cause You’re Beautiful
Loving You
Lalala...

我要你陪着我
看着那海龟水中游
慢慢的爬在沙滩上
数着浪花一朵朵
你不要害怕
你不会寂寞
我会一直陪在你的左右
让你乐悠悠

* 日子一天一天过
我们会慢慢长大
我不管你懂不懂我在唱什么
我知道有一天
你一定会爱上我
因为我觉得我真的很不错

** 时光匆匆匆匆流走也也也不回头
美女变成老太婆
唉哟那那那个时候你你你你也已经是个糟老头
啦...
我们一起手牵手
啦...
数着浪花一朵朵

Repeat *,**

*** 啦...
美女变成老太婆
啦...
你已经是个糟老头
啦…
我们一起手牵手
啦...
数着浪花一朵朵

Repeat ***

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms