Thursday, December 27, 2007

Aking 陆耀光 - I Will Fall In Love

Album: I Will Fall In Love



昨天 当我和你相见
你的一双眼 表示了一点但是不明显
今天 在同一个地点
脑海一瞬间 很想一辈子陪你到永远

* 你说 爱可变化太多
快乐或伤悲也需要个承诺
我说 为你的一切都会完美
生命中每一天 我会陪你度过

** I Will Fall In Love
I Will Fall In Love With You
Til The End Of Time
希望 (我要) 你永远在我身边
I Will Fall In Love
Just Wanna Be With You My Love
我的全部的爱都是 属于你 (Just For You)

Repeat *,*

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms