Saturday, December 15, 2007

Jin 陈政仁 - 爱你

Album: 为什么 WHY?

* I Love The Way You Love Me
The Way You Set Me Free
The Way You Touch Me
I Love The Way You Kiss Me
The Way You Comfort Me
The Way You Hold Me

I Feel So Good So Good
Yeah

爱你的一颗心 不会再逃避决不放弃
那怕黑夜来临 再多的风雨我都愿意
爱你的那一颗心 不会在逃避如此坚定 Yeah
那怕黑夜来临 再多的风雨我都愿意 I Do

** 用你的方式爱我 我感觉快乐就足够
拥抱你幸福是一辈子感动 Oh
用你的心去探索 感觉我的心跳我的脉搏
有了你 Oh Baby I Feel So Good

Repeat **,*

爱你的一颗心 不会再逃避决不放弃
那怕黑夜来临 再多的风雨我都愿意

Repeat *

I Feel So Good

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms