Wednesday, December 19, 2007

Winson Voon 温胜光 - Come To Me. Close To Me

Album: 1+1≠2

亲切的脸孔
甜蜜的笑容
永远收藏在我心中
温馨的祝福
珍贵的礼物
无时无刻让我感动

* 谢谢你的热情
让我的未来充满期待
谢谢你的问候
让我明白爱无所不在

** Come To Me. Close To Me
是你让我生命有意义
Come To Me. Close To Me
每分每秒想念这幸福声音

Repeat *,**

Repeat **

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms