Tuesday, February 5, 2008

Point Blanc 王中权 - Banana 公蕉

Album: Straight To The Point

* B To The A To The Nana
我公蕉一条 讲中文俾人笑
B To The A To The Nana
出边黄入边白 一句中文都唔明白
B To The A To The Nana
我公蕉一条 睇中文嘴藐藐
B To The A To The Nana
出边黄入边白 Yo My Mandarin Sucks

我生出来黄皮肤 眼珠仲黑到笠笠令
但系中文一句都唔识 唔识写又唔识听
顶 醒一醒 嬲我似想摞我命
Don't Hate On Me Cause I Speak Good English For A Chinaman

So 咪咁鬼老土
用下脑 我同你同渠一样咁高 我冇谂过自己好风骚
世界唔系围住我来转 唔好以为我识英文就好鬼串

讲到沟女来 咁就另外一回事
Jessie Tracy Stacy 识D 英文 沟女 认真 Easy
Busy Call 女 Call 足廿四小时
倾计倾到电话烧着都左当冇事 D女话我本事
我 English Speaking 加埋我准时
绝对冇吹水 继续听我故事
全世界叫我蕉仔 What That's Me

Repeat *

其实 我都唔系你谂到咁鬼醒
追亲讲中文的靓女渠问我 你到底行不行
我不会讲华语 But I Sure Can Sing
Chinaman MC 看我的 Bling Bling

台湾 你D钱我想赚
但系 中文一句都唔识就真系有D烦
烦 到我想即刻去上中文班
难度高过喜马来亚山 我都未吓亲
出来个个当神 睇到我一个二个全部四围两头忐

醒番 梦想梗系想渠成真
认真 系我态度 学中文要好鬼勤

蕉仔 冇蚀底梗会上位
揸到 Mic 我地就巴巴闭闭
I'm So Fly So High 你地当我神咁拜
中西合璧 Hip Hop 就我地玩晒

你你你你呢班蕉仔咪系度巴巴闭闭
好系成只大口狗咁鬼老土系度乱咁吠
以为 Hip Hop 呢家野净系你班蕉仔玩晒
够姜就摞支 Mic 行过来同我一齐砌一砌
(Repeat)

Repeat *

黄色灵魂白色声音
从未忘祖宗的姓
怪怪的言语别吃惊
我不是太空飞来的异形
心地善良浪漫又会打牌 样样懂马屁却不会拍
有性格就是帅 当自己 最自在

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms