Tuesday, February 5, 2008

Point Blanc 王中权 - Meng Wan 命运

Album: Straight To The Point

我睇到呢个世界 真是有D闭哎
周围都係 大大细细问题
新一代靓仔 问题多到数唔晒
问你问我係埋有D奇怪
个个月 未到月中就话无钱使
因为 衫裤件件都要名牌 同女出街扮晒老细
吓 你堂新车俾人抄牌
Credit Card 债到期仲未还 成日俾人电话追数 好鬼烦
埋怨命运 怨个天要将你玩残
Mak大对眼睇真D 呢D只係小事
更加大的问题多过你D手指脚趾
遇到困难咪手指指 厄运可以 自己制止
只係惊你自己唔去试

* (握我手) 靠双手 (来为我解苦困) 将苦困 艰苦局势完全扭反
(用你的真心爱) 只要有心绝对唔怕难 (帮我学) 靠自己唔使求神
(火里凤凰 冲破厄运) 亲手改变自己命运

听清楚 你话你条命坎坷 你就大错特错
有D人连饭都无得食 餐餐捱饿
惨得过 遇到打仗果个 枪林战火 赌条命同人驳火
一个唔好彩 手脚无左 条命俾人摞
有D中绝症医唔好 一D人生都无 只是等时间见耶稣
命运其实好似一条路 直路 弯路
有时直情一条死路
条路係你口既 可以任你随便改造
一切主宰响你手度 睇你点做
有人生活比你个更加潦倒 更加多烦恼
仍然尽力将每一日过得更好
所以你咪成日投诉 一直唠唠吵吵
口係度 发牢骚

Repeat *

喂喂係咪问係咪每个人 天生有权去掌握自己命运
每个人天生拥有自由灵魂 每个人天生懂向命运发问
有句话知识可改变命运
有行动过处理就有一份人民责任 一样米係点样可以养到百样人
踏在天地之间 口甘你要点看命运
命运 问你因乜口野问人因乜口野问
命运 问你係点样教人点样做人
命运 问你因乜口野做人因乜口野问
命运 问你係点样问人点问命运

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms