Monday, March 31, 2008

Nicholas Teo 张栋梁 - 忘记爱过

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: From Now On 新歌+精选

Pinyin Version: Zhang Dong Liang - Wang Ji Ai Guo

说寂寞说心痛说脆弱 那不是我作风
你不懂我难过你想走 我全看在眼中
我们已错过那么多
(你有你的梦 我有我坦然的自由)
我们还能拥有什么 能不能继续挽留

* 是什么让你迷惑选择了孤独
是什么让这一切变成了荒芜
曾经的拥有这样被蹉跎
爱过你 恨过你 的证据一一闪过
在孤单的这一边 变成了包袱
在幸福的那一边 已成了败诉
放逐所有的心痛
也许痛哭就能狠下心 忘记爱过

Repeat All

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms