Monday, March 31, 2008

Nicholas Teo 张栋梁 - 我真的以为

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: From Now On 新歌+精选

Pinyin Version: Zhang Dong Liang - Wo Zhen De Yi Wei

你 在我身边不再怕黑
每个晚上睡得甜美
多暧昧 你却不是我的谁

(而) 我 在你面前变得谦卑
不敢要求你的一点回馈
担心这种完美瞬间枯萎

* 我真的以为 爱给双倍 过去就会倒退
但他制造的回忆也珍贵
你的房间里 残留他的气味
说遗忘却不干脆

** 我真的以为 爱给双倍 未来不管错对
但你说爱我却不够绝对
还会想见他 却还要我跟随
告诉我 爱怎能这样的分配

Repeat All

Repeat *,**

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms