Saturday, April 12, 2008

Cheng Lee 李志清 - 坦白

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Meet To Listen 在135公里等我

你和我都错过了这个雨天
我开始发觉对你有些亏欠
你说风和日丽太有限
不比雨天 这么可怜

* 那天你在我背后哭的很糟
我开始发觉给你快乐太少
不要你在面前强颜欢笑
如果这样 不如算了

** 别这么对我太好
我只怕会受不了
要你坦白说出 你的煎熬
别这么对我太好
如果你哭会更好
至少我明了你 受的苦恼

Repeat *,**

不要你不快乐想逃

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms