Wednesday, April 23, 2008

Victor Wong 黄品冠 - 真爱到永远

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 那些女孩教我的事

Just You Know 我微笑
只因为今生能和你遇到
陪着你天涯海角
I Promise You I Do

Just I Know 我流泪
只因为今生能与你偕老
从此不再会寂寥
我的生命永远被你点亮

* 与你一起走过才珍贵
一杯爱的浓烈
不醉不归 滚烫的滋味
与你一起走过才完美
一杯爱的浓烈
相伴此生直到永远

Repeat All

看着你的眼里充满喜悦 (充满喜悦)
那就是我的整个世界 (我的整个世界)
未来有多美

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms