Thursday, May 8, 2008

Jac Wu 伍家辉 - 要你说爱我

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 虽然我愿意

Pinyin Version: Wu Jia Hui - Yao Ni Shuo Ai Wo

握着这杯可乐手都冰了
却忘了自己很渴
一直都一直都一直在想你
逼得自己就快要变自闭

尽管这场电影还没散场
就希望灯快亮
趁你双眼还泛着泪光
看见我就在身旁

* Want You To Say You Wanna Love Me
要你说爱我 你的心为我开启
一直都一直都一直都怀疑
有感觉不只我而已
And When You Say You Wanna Love Me
你说你爱我 像天使突然降临
一直都一直都一直太大意
原来你一直都在我怀里

Repeat All

Repeat *,*

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms