Thursday, August 28, 2008

Kit Teo 张起政 - 这一刻

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 这一刻的张起政 A Moment Like This

Pinyin Version: Zhang Qi Zheng - Zhe Yi Ke

成长是不停的探险 孤单在过程里蔓延
你是个意外发现 陪我跨越那些像终点
却过去了的考验

* 在我学会高飞之前 你已决心给我永远
流泪也不曾埋怨 有你爱我就能够替代
生命灿烂的一刻

** 只要你陪在我身边
我不需要诺言
这一刻有你任何事都能实践
你陪在我身边
我期待每一天睁开眼
一起实现幸福的预言

Repeat *,**

原来天使的视线
一直守护着我的世界
才愿意让我和你能遇见

Repeat **

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms