Thursday, August 28, 2008

Kit Teo 张起政 - 一半

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 这一刻的张起政 A Moment Like This



Pinyin Version: Zhang Qi Zheng - Yi Ban

妳离开的那场雨
是我一年的四季
湿透的感情 失控的在堆积

我没有垂头丧气
只是躲在回忆里
换个方式 与妳再相遇

妳离开了 我只能记得一半的回忆
剩下的 如何继续 我怎么都想不起

* 想说声 对不起
是我让妳不确定
剩下零碎的回忆
妳能不能再陪我复习
想说声 对不起
是我让妳不确定
缺了妳我已失去
一半的自己

Repeat All

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms