Friday, September 5, 2008

Nick Chung 钟盛忠 - 风铃

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Cherish My Love 钟爱 新歌+精选

Pinyin Version: Zhong Sheng Zhong - Feng Ling

幌啊 幌啊
风吹向挂在窗前的风铃 啊

谁呀 谁呀
谁要风传送他对你的思念 啊

哪一个人那一份心意
你脑海不停寻觅希望那人
是你悄悄欣赏的人
是让你心动的人

* 如果我是风铃
在你家的风铃
我会借风力唱歌给你听
如果我是风铃
我会彻底放纵我的含蓄
哼唱出我爱你
如果我是风铃
在你家的风铃
我会默默聆听你的秘密
如果我是风铃
我会偶尔故意不小心
透露有人爱上你

Repeat All

Repeat *

不小心透露
有人爱上你

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms