Friday, September 5, 2008

Nick Chung 钟盛忠 - 经典

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Cherish My Love 钟爱 新歌+精选

Pinyin Version: Zhong Sheng Zhong - Jing Dian

疲累的指尖 在琴弦之间 找一首精选
模糊的音乐 是模糊的脸 在烟灰中缠绵
停留在你的世界 时间困我在从前
过了一万个光年 灵魂回到身边
你的嘴脸仍占据着我视线

* 爱淌过泪回忆变经典 痛最彻底的爱最强烈
笑得最甜的时光最新鲜 你却看不见
爱成经典让我疲倦 越多精选我越是狼狈
分手以後我冻结在永远 永远无法磨灭
你爱我的情节

Repeat All

Repeat *,*

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms