Tuesday, October 21, 2008

Danell Lee 李桀汉 - 飞

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Sharing 分享 Karaoke DVD+CD

Pinyin Version: Li Jie Han - Fei

我知道 世界忽然已改变
我知道 泪水以后是荣耀

* 流过泪 无所谓
有遗憾 也是美
算吧 遗憾 无所谓
我的梦 呜 没有结尾

勇敢往前飞 梦不枯萎
梦的巨人 无形的包围
不管多累 我要全力追
勇敢往前飞 偶尔苦偶尔也累
梦的巨人 无形的渴望
给我梦想 给了我力量 飞翔

Repeat *

勇敢往前飞 勇敢的追
梦的巨人 无形的包围
给我力量给了我希望
勇敢往前飞 偶尔苦偶尔也累
梦的巨人 无形的渴望
力量 带领我 到这地方 梦的天堂
给我力量 给了我希望 飞翔

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms