Friday, October 17, 2008

John Wee 黄浚源 - 想起她

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Show 出来

Pinyin Version: Huang Jun Yuan - Xiang Qi Ta

爱 就算真的有时差
泪水应该晾的干
思念却在原地打转

* 看 秋天落叶很浪漫
我在这里风很凉
阴霾却都吹不散

** 太遥远 我们曾梦想的家
当时的我还不明白 太向往着流浪
原来那个远方 就在你身旁

*** 想起她 是否想起我 想起她
从背后抱我 想起她
默默承受伤痛 宁愿为了我傻
想起她 靠在我肩膀 想起她
将吻留在我脸颊 原来我还爱着她

Repeat *,**,***

Repeat ***

我真的好想她

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms