Friday, October 17, 2008

John Wee 黄浚源 - 游泳圈

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Show 出来

Pinyin Version: Huang Jun Yuan - You Yong Quan

别总是埋怨
我不在你眼前
我一直在后面
别害怕眨眼
我绝不会走远
你回头就看见

* 很想参与你每个生活细节
但彼此有各自的世界
而我最珍惜的情节
是能让你这朋友永牵

** 我的这一双手
不一定为你鼓掌拍手
却一定会为你躯守
在紧要的关头
恰巧适当的伸出援手
不会让你头破血流
时间不会停留
四季变换不随波逐流
友情永远是那么入流
岁月不会逗留
你的欢笑泪水带不走
一直在我心里居留

靠在他的肩
你幸福的笑颜
甘心被你敷衍
失恋的雨天
别怕巨浪席卷
紧抓着游泳圈

Repeat *,**

充义气的游泳圈
永远为你保留
充义气的游泳圈
永远为你

2 comments:

Anonymous,  November 24, 2008 at 2:37 PM  

may i know who compose this song?
and also the lyric writer?
thanks

ViC November 24, 2008 at 4:59 PM  

曲: 温伟杰 + 张向荣 (二号旋)
編曲: 吳薇薇
词: 素怡

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms