Saturday, March 7, 2009

Karen Kong 龚柯允 - 确定爱我

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 表演 Showtime Vol:02



Pinyin Version: Gong Ke Yun - Que Ding Ai Wo

送我到门外 今天真愉快
你吻遍了我就离开
你没说出来
但是我明白
我们比朋友都还亲爱

你坏 你的心还在摇摆
最后能不能够相爱 只能猜
她还 在你心里住下来
我不嫉妒她的存在
只想要个明白 唉

* 我确定不去爱着你
我从来不怀疑
只是难过确定爱我还牵你去
我确定不再走下去
就抵达目的地
如果你不出现在那里
我就放弃 没关系 Goodbye

Repeat All

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms