Sunday, May 17, 2009

Penny Tai 戴佩妮 - It's All About Love

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 原谅我就是这样的女生

Pinyin Version: Dai Pei Ni - It's All About Love

不知道你最近到底有没有
心里偷偷藏着某个人却不敢对他说
一直到了很久
卒仔到想在他面前失踪
每晚都为某个人做同一个梦

他到底有没有 很多漂亮的女朋友
好难懂 我败在天生就被动
醒来时我看着自己 镜子里落单的自己
头发短的摸不着头绪 什么问题

刷牙刷的没有力气 我失去重心
要怎么不晕 怎么过 怎么安抚情绪 怎么说
* It's All About Love 都因为爱
我该不该彻夜不眠的等待 还是相信该来的会来
It's All About Life 我的未来
没有爱会不会变空白

Repeat All

Repeat *

If Without You If Without Love
If Without You No... (我会不会空白)
If Without You If Without Love
If Without You No... (脑袋一片空白)

Repeat *

It's All About Love

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms