Tuesday, September 1, 2009

Reno 蕾诺 - I'm Just A Woman

Album: One Chance

Read this: Disclaimer

詞LYRICS: ANCO漢安
曲SONG: ANCO漢安 VINCENT CHIN陳世運
管樂編曲 HORNS ARRANGEMENT: VINCENT CHIN陳世運
和聲編曲 CHOIR ARRANGEMENT: ANCO漢安

I'm just a woman I'm just a woman
I'm just a woman I'm just a woman

那个眼神 让我感到有点羞涩
那种感觉 慢慢向我靠进了
那个距离 让我的心跳加速了
在这一刻 就在这一刻

他手里握着两个酒瓶 慢慢向我接进
我心里在想他会说些什么话题
我告诉自己保持镇定 千万不能失礼
就在这一刻 他终于开口说了一句

"would you please excuse me, miss, can i just walk thru?"
"oh i'm so sorry"
"no worries, it's alright, thanks" 噢~~哈哈~~

I'm just a woman I'm just a woman

那个眼神 让我感到有点羞涩
那种感觉 慢慢向我靠进了
那个距离 让我的心跳加速了
在这一刻 就在这一刻

他手里握着两个酒瓶 从我身边走过去
我脸上的表情显得有点僵硬
这个为难尴尬的表情不知该藏那里
噢我真是个 自作聪明的苯东西

I'm just a woman I'm just a woman
I'm just a woman I'm just a woman

我只是平凡的女人 也觉得自己有点姿色
没什么大惊小怪的 男人 男人 男人 男人 又算得了什么 嘿

I'm just a woman I'm just a woman
I'm just a woman I'm just a woman

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms