Wednesday, April 23, 2008

Will Ng 黄威尔 - 临时情人

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: Will Be Good

总是在你寂寞的时候
你才会想到要依赖着我
总是在你想哭的时候
你才会在我怀里躲

我怀疑你
是不是只是当我是你的朋友
还是我 就是你
最渴望的寄托

* 做临时的情人
永远在为你等
我不敢看也不想问
做临时的情人
为你竭尽我所能
也许只有我那么笨

Repeat All

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms