Wednesday, December 24, 2008

Hou Ren 朱浩仁 - 相信

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 真的.好人 The Real Hou Ren

Pinyin Version: Zhu Hao Ren - Xiang Xin

认识你使我用心活下去
你的心底 温柔美丽让我动心
也许你走不动 也许你灰心
沉默 伤心 统统都没关系

别再哭泣 别再哭泣
相信 我们都要相信
别再哭泣 看着你痛下去
叫我怎么忍心让你哭泣

* 请相信我是真的爱着你
有你 我愿意
放弃我一切性命
有了你我会耐心撑下去
陪你走下去
不哭泣
我已经深爱着你
是我所有的 能力

别再哭泣 别再哭泣
相信 你我都要撑下去
别再哭泣 看你慢慢变虚
叫我怎么勇敢撑下去

Repeat *

我会深深爱着你

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms