Tuesday, December 9, 2008

Yen 饶燕婷 - 爱不言累

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 两面 Yen's 2 Sides



Pinyin Version: Rao Yan Ting - Ai Bu Yan Lei

有一种爱 总是等待
有一种爱 总是忍耐
问自己怎么会 用爱来恕的罪
象是一朵永不凋谢的玫瑰

* 你爱不言累 你永不后悔
你总是不停的给却不曾收回
为我流尽眼泪也无所谓
你爱不言累 你永不后退
你为我放下所有 任由你去陪
在我耳边轻轻告诉我
你爱不言累

Repeat All

我回想那从前 你的誓言
我都没发觉
你为我而心碎现在才看见

Repeat *

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms