Tuesday, December 9, 2008

Yen 饶燕婷 - 爱哟爱哟

Note: Hanzi lyrics were taken from various sources & the accuracy of it is not guaranteed

Album: 两面 Yen's 2 Sides

Pinyin Version: Rao Yan Ting - Ai Yo Ai Yo

你想不想爱着我
你想不想靠近我
我等你先说
说你爱着我
爱我不想走

你爱一次爱多久
你怕不怕被冷落
爱喜新厌旧
爱让人折磨
爱让眼泪流

* 爱哟 爱哟
你怎么还不懂
爱哟 爱哟
我等了你好久
风它冷冷吹过
吹过身边一切都已经不同

** 爱哟 爱哟
你怎么还不懂
爱哟 爱哟
你舍得我难过
让我忘了所有
所有对错将会是真正的解脱

Repeat All

Repeat *,**

Repeat **

0 comments:

Post a Comment

Traffic & Rankings


Visitor Statistics


  Copyright © 2007-2012 MCAfans Lyrics Blog - Malaysian Chinese Albums

FAQ  Disclaimer  Privacy  Terms